Svar: Vi erbjuder 30 dagars öppet köp på alla våra produkter. Om du vill returnera en vara, vänligen kontakta vår kundtjänst för att få instruktioner om hur du går tillväga.
Svar: Vi accepterar betalningar med betalkort, kreditkort (Visa, Mastercard), faktura, delbetalning och Swish.
Svar: Vi strävar efter att skicka ut alla beställningar inom 1-2 arbetsdagar efter mottagande av betalning. Leveranstiden beror på vilket fraktalternativ du valt och var i Sverige du befinner dig. Det beror även på om varan du beställt finns i lager. Vi kontaktar dig om din order blir försenad.
Svar: Ja, du kan avbryta din beställning innan den har skickats. Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att avbryta beställningen.
Svar: Vår webbshop är öppen dygnet runt, men vår kundtjänst har begränsade öppettider. Du kan se våra öppettider på vår kontaktsida.
Svar: Ja, du kan spåra din beställning genom att fråga oss om ditt spårningsnummer.Du kan besöka leveransföretagets webbplats och ange spårningsnumret för att se status för din beställning.
Svar: Vi erbjuder ett fraktalternativ, det är med DHL i hela Sverige.
Svar: Om du mottar en skadad eller defekt produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst och rapportera problemet.
Svar: Du kan kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett meddelande via vår webbplats, ringa oss på vårt kundtjänstnummer eller skicka oss ett mail. Du hittar all kontaktinformation på vår kontaktsida.
Svar: Du kan se din orderhistorik genom att logga in på ditt konto på vår webbplats. Klicka på "Mitt konto" och välj "Orderhistorik" för att se en lista över alla dina tidigare beställningar.